sista kvällen :(

Uch tiden har verkligen bara rullat på...och i morgon på morgonen sak vi lämna detta underbara land, tror både jag och Anna hade kunnat tänka oss att stanna här lite längre.

Sitter just nu på ett däck till hostlet och tittar ut över havet och snygga killar som surfar,
stranden som börjar precis där däcket slutar och att sitta och blogga mitt i allt detta :) asså inte undra på att man inte vill hem eller??

Ang hostel boendet så har det gått helt okej, kan nog tänka mig att bo här igen, men då ska jag få en under säng :)
Det var så att jag har fått den mest ostlabila säng man kan hitta och första natten har killen sex under mig, Jippi kan jag bara säga. hala sängen skakade så jag blev åksjuk. Kan lova att det inte är många som har blivit åksjuka i en säng :) haha

men sen i går hade vi det super trevlig här:) var ett litet öl party här på hostlet och alla var typ ute då som bodde här, vi hittade ett litet gäng svenska och norska som vi höll i hop med lite men även så pratade vi med de andra som bodde här, så jag fick öva min engelska lite till :) haha kan behövas... Men fick höra av en fransman att jag pratade bra engelska :) vet inte om man ska ta det som ett hån eller vad då han själv pratade ännu sämre än mig :)

men men. Uch jag har lite smått ångers att åka hem, hade det gått hade jag nog kunnat boka om och vara i väg en vecka till, vill redan nu boka en ny resa till vintern. Måste bara hitta någon som vill åka med mig.. haha

men på måndag efter middag kommer jag vara hemma i värnamo även om jag vill det eller ej..

men har ju saknat alla hemma så ska bli härligt att träffa er. Och Sanna vi måste dricka lite vin på piren och prata i kapp:)


kiss n hugs


Kommentarer
Postat av: COME ON BELLA

FUCKING BAD UPDATE!!!!

2010-07-16 @ 00:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0