Santa Barbara

Hit ar dte vi har kommit:)

har kagt ca 1 och en halv dag pa vagen ner hit och fortsta dagen var de helt underbart att aka pa vagen :) det var helt underbart vacker och allt var super :) inga problem an sa lange att kora har nere :)

Det vi har gjort sedan sist jag skrev var att sista dagen lagga den pa schpping i SF for att sedan i gar da borja aka ner mot LA. Vid 8 tiden pa kvallen stande vi pa ett motell langs med vagen och sov dar. for att sedan idag ga upp ganska tidigt och fortsatta resan nerat. Vi bestamde for att inte skynda pa hela vagen ner och lyckade darfor stanna pa ett stalle dar det lag helt vilda sjoelefanter pa stranden. helt sjukt vad vissa var stora :)

sedan fortsatte vi och har gjort en del sma stopp p[ vagen i lite stader for att ta oss hit till Santa barbera dar vi har bestammt att stanna idag for att da i morgon kora mot LA :)

det som kommer handa nu framot nu ar att vi kommer att sova hos annas kompis emelie i LA och traffa hennes kompiar dar for att se LA och live dar for att sedan on flera dagar ta oss ner mot San Diego och var avslut pa denna resan men det ar det verkligen lang kvar tills :)

Da jag idag har hittat en data pa ett biblotek blir dte annu inge bilder, men de kommer det lovar jag. Ni for sta ut:) hihi

ne nu ska jag sluta sitta har inne och ge oss ut i solen och forsoka fa farj de dagarna vi val kan det :)

kiss n hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0