San diego....

Det är just nu vad vi befinner oss i:)

men då ska jag ta upp om vår boende. asså jag är lite kräsen vad jag bor, men nu har jag fan krypit lågt kan jag säga. Bor på ett hostel, mitt på stranden( den är super najs) men det är skabbigt på insidan, i natt bor jag och anna i samma rum som tre andra killar och en tjej, i morgon vet jag inte var jag kommer sova och i över morgon sover jag och Anna i samma rum igen. 

Jag ligger överst i en säng och har en kille under mig, han har dock inte kommit in, då det festast ganska bra här, har själv hunnit med några öl, men var lite trött då vi gick upp kl 7 i dag och varit på San diego Zoo hela dagen. i morgon kommer det bli bättre:P

men asså, så här har jag aldrig bott, behöver nog dock lära mig deta livet med... men men

ja just det ska till lägga att jag sover vid ett fönsker som har en 4 cm springa mot havet och musiken, och ett fönsker som inte går att täcka för...

Anna tycker att jag är lite gnällig, tycker jag behöver detta, men jag vet fan, lite behöver jag detta, men inte helt :P haha

Jag babbler på massa strunt nu.
men saknar alla hemma. men vill inte åka från detta livet att bara njuta va varje sek.... det är vad vi gör....
NJTER AV LIVET <3

nu ska jag sova så jag orkar med en hård kväll i morgon..
Kiss n hugs
Ps tänk om jag snarkar i kväll.  Omg som Mella brukar säga :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0