In LA och bara njuter

Japp vi har kommit fram till LA och Emelie Som vi ska bo hos här, eller rättare sagt vi kom fram i går så har hinnit med en kväll har och idag blir det bara en slapp dag för att sedan i morgon köra i gång som turister igen :)
Igår innan vi kom hit si var vi i santa barbara och solade. Luckades att bränna oss riktigt duktigt på baksidan da det blev den vi solade de timmarna vi var nere där då en kill kompis till mig so bor där kom och satt och pratade med oss under dagen.
Var super kul att träffa honom, har inte träffat honom på över ett halvår och kan saga att han var sig lik och super mysig att sitat och prata med :)
jag hoppar på stranden i Santa Barbara
Kvällen har igår var super rolig. Emelie som vi bor hos här går på en skola har och lite av hennes kompisar kom över hit så vi fick lära känna dem lite, märker dock att man engelska suger riktig balle, men att jag där emot förstår väldigt mycket ändå :) haha
Men man kan ju vekligen säga att livet här när man festar lite skiljer sig mot livet hemma. ä en helt annan livstil men har här mot hemma.
Så om sagt idag blir det en lugn dag och i morgon kör vi igång igen :)
så fram tills dess tag det lugnt i era liv och bara njut av det som händer för det gör jag i alla fall :)
kiss n hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0