ännu en dag i LA :)

Då har vi hunnit med ännu en turist dag här :) blev lite hollywood skylt och lite boulevard tittande :)
och sedan umgåtts med allt härligt folk här, trivs super bra här även om min engelska suger så tycker jag ändå att jag gör mig förstådd :)



I morgon blir det att gå och göra ännu mer turist grejer :) japp vi är verkligen turister och det är super kul:) även så kommer troligtvis Annas kompisar hit och då ska vi möta upp dem.
och sedan i över morgon blir det en runda till beachen och sedan umgås lite till med Anns kompisar och Emelie och Holly som hon bor med och de andra sköna personerna:)

japp nu ska vi snart krypa i säng för att orka gå upp i morgon :)



Måste visa hur fin hans stjärna var när vi gick förbi den :)

Kiss n hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0