uppdatering

Min blogg har tagit lite sommar lov, så därför kommer det inte så mycket uppdateringar.

men nu kommer en liten uppdatering här vad som händer i mitt liv :)
och det är inte så mycket:P

men jag jobbar ju nu hela sommaren fram tills att skolan börjar som jag inte riktigt vet när det är.  

men har börjat att flytta upp till jönköping. Gjorde det förra veckan så nu är det andra helgen som jag bor här uppe:) och trivs som fisken i vattnet :)
Förra helgen bjöd på många konstigheter men fy vad kul jag hade både i fredag och lördags. svårt att slå konstigheter den helgen :)

och nu är jag som sagt uppe i jönköping och bor i mitt rum/ lägenhet. 
han som jag bor med är en super trevlig kille och allt känns jätte bra.

Igår var jag ute med några som jag ska spela volleyboll med här uppe i Jkpg vi var bara 4 och förfesten var roligare än själva utestället, då vi kom dit ganska tidigt och de spelade dålig musik.

Idag ska jag ha heldag med underbara sanna, har saknat hemma även att det bara gått en vecka sedan vi såg sist:) hihi en liten kärlekshistoria låter det nästan som :)
Vi får se vad kvällen har att erbjuda om vi tar en lugn kväll eller om det blir vin med utgång:) 
hon skrev i sin blogg att det berodde på hur bakfull jag var idag, men jag mår super känns inte ens som jag intog alkohol igår :)

men först ska vi ha ta död på några timmar på stan. och då är detta vi går efter
Så sant :)

men nu ska jag göra mig i ordning för Sanna är här om ca timmen och nu har jag även lägenheten för mig själv så jag kan springa runt och stöka:)

Kiss n hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0