trött..........

Uch jag är så sjukt trött, känns som jag skulle kunna sova ett helt dygn eller mer om jag bara hade fått det, men nej, då jobbar jag i stället varje dag:( har dock söndag ledigt, men då kommer väl de där föräldrarna hem och stör mig.

och man är själv hemma med, gillar det på det sättet att det är lugnt och skönt och man får sköta sig själv, men samtidigt är jag livrädd på kvällarna. uch säger jag bara, ska bli skönt att få bo på tredje våningen och slippa känna rädsla, men min kärra roomie har ändå lyckats skämma upp mig med att man troligtvis kan klättra upp på stup rören för att att sig till balkongen och nu kommer jag inte våga sova med den öppen :)

jag vill verkligen flytta helt nu, trivs så bra där uppe, sitter nu och tänker tillbaka på mina helger där uppe, även om de har varit lite udda har de varit bland de bästa i mitt liv:) 

och mycket är det för att jag få umgås med min underbara sanna mer än vad vi annars hinner med,

Sanna du ska veta att du är guld värd <3

orkar inte skriva mer just nu

kiss n hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0