tiden som kommer ifatt

när man tror att man har blivit stärk och verkligen gått vidare så kommer alltid saker i kapp en.
Jag kan inte fatta hur de kan komma ifatt en och hur man blir så påverkad när dom göra det.

trodde verkligen jag hade kommit över allt, hade glömt det och gått vidare. Men så dök det upp igen från minst oväntat håll. FAN.

Jag som har gjort allt för att komma över det, skapat mig ett självförtroende som jag är nöjd med, vilket leder till att jag känner mig trygg, utmanat mig och vågat göra saker jag aldrig skulle gjort tidigare.
Börjat lämna Värnamo för att verkligen få avstånd till det hela, men nej, man kommer aldrig riktigt undan det ändå,
så sitter och funderar på hur jag sak möta detta, ska jag blunda och vända ryggen till det eller ska man möta det och göra det bästa av situationen,
uch jag som verkligen inte ville börja tänka på detta nu, inte här uppe, detta ska vara min fristad och så får jag ta det när jag är i Värnamo.

känner mig förvirrad över vad jag står, vad jag ska göra. men jag vet samtidigt vad jag borde göra.
många funderingar i ett litet huvud. 
och man är alltid själv i kampen om dom där inne,
bild lånad:http://marmaladeskies.blogg.se/images/2009/090215-1_29388570.jpg


tur att min underbara sanna komme om en stund och kan slå tankar ur mitt huvud.
Byta dom negativa mot positiva och roliga

kiss n hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0