hemma i värnamo...

jag är hemma i värnamo nu i 2 veckor till... då jag har massa jobb nu framför mig och inte kommer ha tiden att åka upp till Jönköping. Vilket jag tycker är riktigt tråkigt.

här hemma händer det inte så mycket, jag har bara tagit det lugnt hela veckan typ och bara tänkt på mig själv. då det var länge sedan jag bara satt hemma själv och inte gjorde ett skit :)

men i fredag och lörsdags kväll var jag med Ida och Tim och åt mat och kollade på film, riktiga myskvällar..  det mår jag bra av..

idag ska jag ta tag i mitt rum till en viss del, tror jag ska börja med mina gradrober och sen blir det att stryka en del kläder, funderar om jag ska åka till min mormor och morfar oxå, men det får bli lite senare i så fall..

men nu blir det lite frukost innan jag får se om jag ska ta mig upp ur sängen :)

kiss n hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0