en underbart konstig kväll.....

jag kan bara säga att denna kvällen har varit härlig, här kan man vara helt sig själv och igen vet något, jag kan vara den johanna jag trivs med och de får döma mig efter det. LOVE MY LIFE!!!!

har kommit fram till att det finns två saker som skulle kunna hugga mig i ryggen, och det är nog de ända, resten kan jag nästan skratta åt allt, finns en komisk grej genom hela livet, gäller bara att se det, även om det ibland finns någon/några som vill kasta en ut ur fönstret, men alla bearbetar och möter ledsenhet på olika sett.

men det är här ifrån jag vill leva mitt liv och sen får man hänga med mig om man vill eller hoppa av, jag bjuder in alla :)

nej nu borde jag sova och min stavning och sammanhang är nog åt skogen, men jag bjuder på det :)

kiss n hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0